Cum introduci codul PIN-ul?

 

Cand introduci PIN-ul nimeni nu trebuie sa-l poate vedea. Poti acoperi tastatura ATM-ului sau POS-ului cu mana libera in timp ce cu cealalta tastezi cifrele codului PIN. De asemenea pozitioneaza-te perpendicular pe tastatura pentru a preveni posibilitatea de a fi spionat.

 

Ce recomandari sunt pentru utilizarea in siguranta a cardului bancar?

Considera cardul tau bancar la fel de important ca si numerarul cash. La fel de atent trebuie sa fii si cu utilizarea codului PIN. Memoreaza codul PIN si nu-l nota sau divulga altcuiva.

 

Mi-am pierdut sau mi s-a furat cardul, ce fac?! 

Fiecare situatie de acest tip trebuie imediat raportata catre banca emitenta a cardului dumneavoastra. Pentru a nu pierde timp cautand care este numarul de telefon la care trebuie sa sunati pentru apelarea bancii dumneavoastra in acest scop, este bine sa aveti deja memorate in agenda dumneavoastra telefonica aceste numere.

 

Card Blocat/Retinut in ATM Euronet, ce fac? 

Pentru a elimina orice risc privind siguranta banilor din contul dumneavoastra, recomandam ca in orice situatie in care cardul dumneavoastra nu este returnat de catre un ATM sa contactati serviciul de suport clienti al bancii dumneavoastra pentru blocarea cardului si solicitarea emiterii unui nou card. Puteti sa contactati si Call Center-ul Euronet la numarul de telefon afisat pe ecranul ATM-ului si sa raspundeti intrebarilor pe care operatorul Euronet vi le va adresa in scopul identificarii tranzactiei si a bancomatului la care va aflati. Ulterior investigatiei, operatorul va va contacta si va va furniza detalii privind motivul retinerii cardului.

 

Bancomatul Euronet nu mi-a eliberat numerarul sau mi-a eliberat doar o parte din suma, ce fac? 

In aceasta situatie va rugam sa contactati Euronet Call Center la numarul de telefon afisat pe ATM si raspundeti intrebarilor pe care operatorul Euronet vi le va adresa in scopul identificarii tranzactiei si a bancomatului la care va aflati. Ulterior investigatiei operatorul va va oferi detalii privind tranzactia dumneavoastra si daca este cazul sa depuneti o contestatie la banca emitenta a cardului dumneavoastra.

 

Depomatul mi-a preluat numerarul dar banii nu sunt disponibili in cont? 

In aceasta situatie va rugam sa contactati Euronet Call Center la numarul de telefon afisat pe Depomat si raspundeti intrebarilor pe care operatorul Euronet vi le va adresa in scopul identificarii tranzactiei si a depomatului la care va aflati. Ulterior investigatiei operatorul va va oferi detalii privind tranzactia dumneavoastra si daca este cazul sa depuneti o contestatie la banca emitenta a cardului dumneavoastra.

 

Unde gasesc bancomate sau depomate Euronet?

 Pentru localizarea celui mai apropiat bancomat sau depomat de dumneavoasta va rugam sa utilizati Harta Locatiilor Euronet

 

Ce organizatii de carduri sunt acceptate la bancomatele Euronet?

 VISA, Mastercard, American Express, Union Pay, JCB