Cum să trimiteți bani din Italia sau Spania către un ATM Euronet din România?

Doar câțiva pași simpli. Va aflati in Italia sau Spania:

1.  Vizitați un Magazin Ria sau locația unui Agent Ria.

 

2.  Furnizați următoarele informații obligatorii:

·      Pentru expeditor: poate varia în funcție de țara expeditoare, dar în mod normal:

·       Numele complet

·       Numărul de telefon

·       Adresa

·       Copia cărții de identitate.

·      Pentru beneficiar:

·       Prenume

·       Nume

·       Numărul de telefon

·       Codul Numeric Personal (CNP)

·       Specificați suma totală și indicați tipul plății ca fiind "Plată ATM"

3.  După procesarea tranzacției de către Magazinul Ria sau Agentul Ria, Expeditorul va primi o chitanță tipărită cu ID-ul Comenzii (un cod de șase cifre, care va fi furnizat de expeditor) și odată ce comanda este disponibilă, o confirmare prin SMS.

 

4.  Beneficiarul trebuie să fie informat de către expeditor cu privire la ID-ul Comenzii constând din 6 cifre și suma exactă în RON.

 

Cum mă înregistrez în calitate de beneficiar pentru a primi bani la orice bancomat Euronet din România?

 

1.  Beneficiarul trebuie să vireze 1 RON din contul său bancar către următorul IBAN RO63 BACX 0000 0014 1210 2000.

Vă rugăm să aveți în vedere faptul că:

·         Viramentul a 1 RON poate fi efectuat numai de către beneficiar, folosind contul său bancar românesc, având același nume precum cel indicat de expeditor. Orice canal este permis (orice bancă din România, internet banking, mobile banking, etc.), însă această persoană trebuie să fie titularul contului.

·         Banca beneficiarului poate sau nu să perceapă un comision suplimentar pentru viramentul a 1 RON. Acest lucru depinde în întregime de bancă.

În funcție de bancă, viramentul poate dura până la 2 zile lucrătoare pentru a credita contul Euronet. Dacă ați urmat toți pașii de înregistrare și nu ați primit Codul de Înregistrare a Beneficiarului în decurs de 2 zile lucrătoare, vă rugăm să apelați Euronet la numărul de telefon al Call Center-ului: 037.410.82.82 (se aplică tarifele standard), de luni până vineri: 08:30 – 21:30, sâmbătă și duminică: 08:30-17:00

2.  Odată ce procesul a fost finalizat, beneficiarul va primi un mesaj SMS de confirmare a înregistrării, conținând Codul său de Înregistrare a Beneficiarului din șase cifre.

Vă rugăm să luați în considerare faptul că:

·         Trebuie trimisă o tranzacție înainte de începerea procesului de înregistrare.

·         Acest proces de înregistrare se va face o singură dată. După finalizare, beneficiarul va folosi același Cod de Înregistrare a Beneficiarului pentru toate tranzacțiile viitoare trimise în vederea încasării de la un bancomat Euronet.

·         Beneficiarul trebuie să păstreze confidențialitatea Codului de Înregistrare a Beneficiarului. Acest cod va fi folosit drept autentificare și nu trebuie comunicat nimănui.

 

Cum se încasează o tranzacție la orice bancomat Euronet?

1.    Tranzacția trebuie să fie procesată, iar Beneficiarul trebuie să fie înregistrat.

2.    Aflat în fața unui bancomat Euronet, beneficiarul trebuie să parcurgă următorii pași:

·         Selectați serviciul “Ria Money Transfer” (butonul din dreapta jos).

·         Introduceți Codul de Înregistrare a Beneficiarului (6 cifre, trimis de Euronet prin SMS odată înregistrat).

·         Introduceți ID-ul Comenzii (6 cifre, trebuie furnizat de expeditor).

·         Introduceți Suma Exactă în RON (această informație trebuie furnizată de expeditor).

3.    Bancomatul plătește suma.

4.    Bancomatul imprimă o chitanță a tranzacției.

 

Unde este cel mai apropiat ATM?

Bancomatele Euronet sunt distribuite pe întreg teritoriul României, iar clientul nostru poate alege unul dintre cele peste 500 de ATM-uri disponibile pentru preluarea tranzacțiilor “Ria Money transfer”.

Pentru detalii specifice privind locația bancomatelor, vă rugăm să apelați Euronet Romania la

Numărul de telefon al Call Center-ului: 037.410.82.82

De luni până vineri: 08:30 – 21:30, sâmbătă și duminică: 08:30-17:00

(se va aplica tariful standard) sau vă rugăm să accesați pagina noastră de internet http://www.euronetworldwide.ro/euronet-worldwide/harta-locatiilor.html

 

Sunt eligibil(ă) în calitate de beneficiar al serviciului Ria Money transfer?

Serviciul de transfer de bani „Ria Money transfer” este disponibil tuturor cetățenilor români ce dețin un cont bancar românesc.

 

Ce trebuie să fac pentru a ridica banii?

Dacă folosiți pentru prima dată serviciul “Ria Money transfer” în calitate de beneficiar al “Ria Money transfer” va trebui să vă înregistrați pentru serviciul nostru virând 1 RON în contul bancar Euronet având cod IBAN: RO63 BACX 0000 0014 1210 2000 în scopul verificării. Pentru detalii vă rugăm să consultați secțiunea “Cum mă înregistrez în calitate de beneficiar pentru a primi bani la orice bancomat Euronet din România”. În urma procesului de înregistrare veți primi din partea Euronet, prin SMS transmis la numărul dumneavoastră de telefon mobil, pe care l-ați precizat pe parcursul înregistrării, un număr constând din șase cifre (“Codul de Înregistrare a Beneficiarului”), care vă va identifica atunci când utilizați serviciul “Ria Money transfer”.

Pentru a ridica banii, trebuie să primiți de la expeditor un număr constând din șase cifre pentru fiecare tranzacție (“ID Comandă”) și suma transferului, care vor fi necesare pentru finalizarea plății.

Odată ce procesul de înregistrare a fost finalizat, după ce ați primit ID-ul Comenzii și suma transferului de la expeditor, trebuie doar să găsiți un ATM Euronet, să selectați serviciul “Ria Money transfer” din meniul bancomatului, să introduceți Codul de Înregistrare a Beneficiarului, ID-ul Comenzii și suma transferului.

În urma furnizării celor 3 tipuri de informații de mai sus, bancomatul Euronet vă va elibera suma transferată.

 

Care este stadiul transferului meu?

Pentru a identifica stadiul serviciului dumneavoastră de transfer de bani Ria Money transfer, vă rugăm să apelați Euronet la Numărul de telefon al Call Center-ului: 037.410.82.82 (se va aplica tariful standard)

De luni până vineri: 08:30 – 21:30, sâmbătă și duminică: 08:30-17:00

 

Cum mă pot înregistra pentru a putea ridica banii de la un ATM?

Vă rugăm să consultați secțiunea noastră “ Cum mă înregistrez în calitate de beneficiar pentru a primi bani la orice bancomat Euronet din România”  sau vă rugăm să apelați Euronet la Numărul de telefon al Call Center-ului: 037.410.82.82 (se va aplica tariful standard)

De luni până vineri: 08:30 – 21:30, sâmbătă și duminică: 08:30-17:00

 

Trebuie să mă înregistrez pentru fiecare tranzacție?

Nu, nu este necesar să vă înregistrați pentru fiecare tranzacție. Cu toate acestea, este important să păstrați confidențialitatea Codului dumneavoastră de Înregistrare a Beneficiarului și să nu îl comunicați nimănui. Codul de Înregistrare a Beneficiarului va fi utilizat pentru tranzacțiile viitoare trimise către numele dumneavoastră.

 

Nu pot ridica banii de la un ATM. Ce trebuie să fac?

Vă rugăm să verificați:

    • împreună cu expeditorul dacă v-a fost trimis un transfer de bani pe numele dumneavoastră folosind serviciul “Ria Money transfer”;
    • dacă aveți un Cod de Înregistrare al Beneficiarului;
    • dacă ați fost informat(ă) de expeditor cu privire la ID-ul Comenzii și la suma exactă de primit.

De asemenea, vă rugăm să vă asigurați că utilizați un ATM Euronet. Puteți găsi lista de ATM-uri având disponibil serviciul “Ria Money transfer” la adresa www.euronetworldwide.ro

De asemenea, ne puteți contacta la Numărul de telefon al Call Center-ului: 037.410.82.82 (se va aplica tariful standard)

De luni până vineri: 08:30 – 21:30, sâmbătă și duminică: 08:30-17:00

și vă vom oferi asistență suplimentară.

 

Care este suma maximă, care îmi poate fi transferată de către expeditor?

Suma maximă ce poate fi ridicată este de 4.000 RON, deși este posibil să se aplice restricții diferite în funcție de țara expeditoare. Vă rugăm să contactați expeditorul pentru a afla suma exactă trimisă în RON.

 

Pot să ridic suma transferată în EUR sau numai în RON?

Încasarea sumei transferate în EUR nu este încă disponibilă. Toate transferurile vor fi ridicate în RON.

 

Pot trimite bani de la un ATM Euronet?

Acest serviciu nu este disponibil în prezent pe bancomatele Euronet.

 

Nu am primit Codul meu de Înregistrare a Beneficiarului, deși am virat 1 RON. Când voi primi codul?

Vă rugăm să contactați Euronet la Numărul de telefon al Call Center-ului: 037.410.82.82 (se va aplica tariful standard)

De luni până vineri: 08:30 – 21:30, sâmbătă și duminică: 08:30-17:00.

Vă rugăm să rețineți că înregistrarea poate dura până la 2 zile lucrătoare.

Suma de 1 RON poate fi rambursată?

Această sumă nu poate fi rambursată. Această sumă reprezintă taxa pentru procesul de înregistrare pentru serviciul nostru.

 

Cât mă va costa să virez 1 RON către Euronet?

Costul pentru a vira 1 RON în contul bancar al Euronet depinde de structura de comisioane a fiecărei bănci. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să vă contactați banca și să solicitați informații suplimentare pentru efectuarea unui virament de tip „Cont către Cont” în contul având cod IBAN RO63 BACX 0000 0014 1210 2000.

 

De ce trebuie să parcurg acest proces de înregistrare?

Acest proces este necesar în vederea conformării cu legislația românească.

Euronet va încerca să facă acest proces cât mai ușor posibil. Dacă aveți întrebări legate de proces, nu ezitați să ne apelați la numărul de telefon al Call Center-ului: 037.410.82.82 (se va aplica tariful standard)

De luni până vineri: 08:30 – 21:30, sâmbătă și duminică: 08:30-17:00

Am primit un SMS, care mă informează că trebuie să mă înregistrez pentru a primi bani de la un ATM. Ce înseamnă acest lucru?

Dacă ați primit un SMS de la Euronet, prin care sunteți informat(ă) că trebuie să vă înregistrați pentru un transfer de bani, acest lucru înseamnă că ați primit un transfer de bani „Ria Money transfer” utilizând canalul ATM de la un expeditor, iar dumneavoastră va trebui să vă înregistrați pentru a putea utiliza serviciul nostru de transfer de bani „Ria Money transfer” pentru a încasa suma transferului.

Cât timp va dura obținerea Codului de Înregistrare a Beneficiarului?

Dat fiind că procesul de înregistrare implică un transfer de 1 RON de tip „cont către cont”, procesul de înregistrare poate dura până la 2 zile lucrătoare.

 

Ce trebuie să știe expeditorul pentru a transfera bani sub forma unei plăți fără card la un ATM Euronet?

Expeditorul trebuie să cunoască următoarele informații

    • ·Prenumele beneficiarului
    • ·Numele beneficiarului
    • ·Numărul de telefon mobil al Beneficiarului din România
    • ·Codul Numeric Personal (CNP) al Beneficiarului

 

Din ce țări este disponibil acest nou serviciu?

Acest serviciu este oferit în prezent din Italia și Spania.

 

Care este suma maximă pe care o pot primi?

Suma maximă ce poate fi ridicată este de 4.000 RON la fiecare tranzacție. Este posibil să se aplice restricții diferite în funcție de țara expeditoare. Vă rugăm să contactați expeditorul pentru a afla suma exactă trimisă în RON.

 

Când am încercat să încasez o tranzacție la un ATM Euronet, am primit mesajul “Cod de Înregistrare a Beneficiarului Nevalabil ”? Ce ar trebui să fac?

Vă rugăm să verificați Codul dumneavoastră de Înregistrare a Beneficiarului.

Alternativ, vă rugăm să contactați Euronet la numărul de telefon al Call Center-ului: 037.410.82.82 (se va aplica tariful standard)

De luni până vineri: 08:30 – 21:30, sâmbătă și duminică: 08:30-17:00

 

Când am încercat să încasez o tranzacție la un ATM Euronet am primit mesajul “Încercări de PIN depășite”. Ce ar trebui să fac?

Vă rugăm să contactați Euronet la numărul de telefon al Call Center-ului: 037.410.82.82 (se va aplica tariful standard)

De luni până vineri: 08:30 – 21:30, sâmbătă și duminică: 08:30-17:00

 

Când am încercat să încasez o tranzacție la un ATM Euronet am primit mesajul “Limită de retragere depășită”. Ce ar trebui să fac?

Serviciul de transfer de bani „Ria Money transfer” este oferit cu condiția ca suma maximă de primit este de 20.000 RON pe client pe zi. Deoarece ați atins deja acest prag, următoarea tranzacție va putea fi efectuată în ziua următoare.

Pentru orice detalii suplimentare, vă rugăm să contactați Euronet la numărul de telefon al Call Center-ului: 037.410.82.82 (se va aplica tariful standard)

De luni până vineri: 08:30 – 21:30, sâmbătă și duminică: 08:30-17:00.

 

Când am încercat să încasez o tranzacție la un ATM Euronet am primit mesajul “ID Comandă nevalabil”. Ce ar trebui să fac?

În primul rând, vă rugăm să vă contactați expeditorul pentru a obține mai multe informații cu privire la detaliile tranzacției. Pentru orice detalii suplimentare, vă rugăm să contactați Euronet la numărul de telefon al Call Center-ului: 037.410.82.82 (se va aplica tariful standard)

De luni până vineri: 08:30 – 21:30, sâmbătă și duminică: 08:30-17:00

 

Când am încercat să încasez o tranzacție la un ATM Euronet am primit mesajul “Sumă nevalabilă”. Ce ar trebui să fac?

Vă rugăm să vă contactați expeditorul pentru a obține mai multe informații cu privire la suma exactă în RON, care v-a fost trimisă.

 

Când am încercat să încasez o tranzacție la un ATM Euronet am primit mesajul “Comandă anulată”. Ce ar trebui să fac?

Vă rugăm să vă contactați expeditorul pentru a obține mai multe informații despre stadiul Serviciului de Transfer de Bani

 

Când am încercat să încasez o tranzacție la un ATM Euronet am primit mesajul “Comanda nu poate fi plătită”. Ce ar trebui să fac?

Comanda poate fi în așteptare și pot fi necesare documente sau informații suplimentare pentru a o elibera. Vă rugăm să vă informați expeditorul pentru a lua legătura cu Ria. Alternativ, vă rugăm să contactați Euronet pentru a obține mai multe informații la numărul de telefon al Call Center-ului: 037.410.82.82 (se va aplica tariful standard)

De luni până vineri: 08:30 – 21:30, sâmbătă și duminică: 08:30-17:00